-->

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia

- January 22, 2018
Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia. Siapa yang tak suka makan aiskrim? Rasanya majoriti rakyat di seluruh dunia sukakan aiskrim ni. Dengan rasanya yang manis dan lembut, ditambah pula dengan sejuk memang sukar nak menolak nikmat aiskrim ni, kecuali yang sedang berpantang sebab ada penyakit tertentu.


Apa itu Soft Ice Cream? 

Soft Ice Cream ni sama macam ice cream yang dijual di McDonald tu. Sekarang banyak dijual dimana-mana shopping mall, lebih-lebih lagi berhampiran panggung wayang GSC, MBO, TGV dan sebagainya. Budak-budak kecil memang sukakan ice cream ni, apa lagi pelajar sekolah rendah, sekolah menengah , kolej dan university. Kalau jual di pasar malam, kenduri kahwin, sekolah, atau event memang boleh laku soft ice cream ni. Kalau nak berniaga, memang sangat untung!

Ini contoh gambar Soft Ice Cream..

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia



Harga Mesin Membuat Dan Menjual Soft Ice Cream

Kini, pelbagai jenis jenama mesin soft ice cream ada di pasaran. Anda ada hak untuk memilih jenama dan jenis apa pun, asalkan modal membeli mesin ini ada. Jika anda perasan, banyak agen yang menjual mesin ini secara online. Ada yang menjual melalui Facebook, Mudah, Lelong dan sebagainya. Dimana pun anda beli, hakikatnya harga hampir sama. 

Ini adalah beberapa mesin Soft Ice Cream yang kami biasa temui dan harga dipasaran.


Soft Ice Cream 3 Flavour Table Top/Standing

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia
Harga – RM4900

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia
Harga – RM3500

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia
Harga – RM7800

Harga Mesin Soft Ice Cream Di Malaysia
Harga – RM4300

Kebanyakkan mesin soft aiskrim adalah 3 handle/flavour (perasa). Harga dalam lingkungan RM3,000 hingga RM12,000 seunit. 

Untuk rujukan dan melihat jenis-jenis Soft Ice Cream Machines yang lain, mungkin anda boleh melayari www.equipmentimes.com



Perniagaan Jual Aiskrim Menguntungkan

Berniaga aiskrim ada 2 caranya, pertama anda membeli sendiri mesin ini dengan modal permulaan bisnes anda. Kedua, sewa mesin ini daripada syarikat tertentu yang menawarkan sewaan mingguan atau bulanan, misalnya anda sewa mesin soft ice cream sebulan dalam RM500, jika keuntungan anda dalam bulan tersebut RM3000, maka RM2500 adalah milik anda.

Serius nak berbisnes jual aiskrim? Mungkin anda perlukan panduan yang lebih detail mengenai Bisnes Aiskrim ini.



Berapa kira-kira keuntungan bisnes aiskrim? Kita akan cuba buat kira-kira nanti..semoga membantu ya!

Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search