-->

Lubuk Borong Barang Harga Murah Dari China

- August 05, 2018
Teknologi semakin canggih, ekonomi semakin mencabar. Beruntunglah jika anda mempunyai pekerjaan yang bergaji besar, tetapi bagaimana pula dengan mereka yang sekadar cukup makan untuk perbelanjaan keluarga mereka.

Salah satu cara untuk keluar daripada belenggu kewangan ini adalah menjalankan perniagaan. Bila sebut mengenai perniagaan, pelbagai jenis perniagaan yang anda boleh lakukan. Samada mempunyai produk fizikal, menghasilkan produk jenama sendiri atau menjual produk jenama orang lain. Ianya tetap menguntungkan jika kena cara berniaga yang betul.


Lubuk Borong Harga Murah - China

Bila sebut 'borong', terbayang difikiran kita produk dari China, Thailand, Korea dan sebagainya. Ya, memang betul, kebanyakkan barang yang kita lihat di kedai-kedai aksesori telefon bimbit, pakaian yang dijual di pasaraya, dan hand bag yang dijual di stall kecil di tepi pasaraya tu semuanya diborong dari luar negara.


Selalu kita dengar, Alibaba. Apalagi kalau bukan Founder terkenal didunia Jack Ma, yang kini adalah  antara individu terkaya didunia dan di China. Baru-baru ini, Jack Ma atau AliBaba telah melancarkan pembukaan pusat operasi di Malaysia. 

Antara laman web untuk memborong adalah:-

  1. Alibaba.com
  2. AliExpress.com
  3. Taobao.com
  4. 1688.com

Mungkin anda sudah tahu tentang website ni atau mungkin juga tak tahu kerana selama ini bergantung kepada 'Orang Tengah' untuk urusan borong dari China.

Tak apa, itu cara anda...

Tapi jika selama ini guna orang tengah, mungkin boleh cuba cara borong dari China secara online dan boleh dilakukan dari rumah saja.


Sebelum Borong, Baca Ini Dulu..

Ya, kami tahu anda nak borong cepat-cepat bila dah tau laman web atau website diatas ini tapi sebelum terbeli barang yang salah (tak boleh jual) lebih baik anda ketahui beberapa perkara PENTING ini dahulu.

Antaranya:-

  1. Anda kena tahu produk apa yang laku keras
  2. Produk apakah yang perlu dielakkan
  3. Cara membuat pembelian di di Taobao.com
  4. Cara jual semula produk tu secara online
  5. Proses jualan dengan teknik mengayat

Sebab itu, kami cadangkan anda dapatkan Ebook Panduan Borong China ini samada di Taobao.com atau 1688.com.

Nak tahu lebih tentang borong dari China? Join Chanel Telegram :  https://t.me/Rahsia1688

Semoga berjaya dalam perniagaan anda.


Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search